رسانه اسرائیلی: حمله به بیروت با آمریکا هماهنگ شده بود

عصر ایران یکشنبه 24 خرداد 1405 - 23:09
درست است که اجازه موردی برای این حمله گرفته نشده است اما با توجه به هماهنگی‌های قبلی، اعلام غافلگیری یا تعجب آمریکایی‌ها قابل درک نیست.
شبکه ۲۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعتراف کرد که رژیم اسرائیل در حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با آمریکا هماهنگ بوده است.
 
به گزارش ایرنا، این رسانه رژیم صهیونیستی در این گزارش افزود: دونالد ترامپ از حمله به ضاحیه جنوبی بیروت عصبانی است اما این حمله با آمریکایی‌ها هماهنگ شده بود.
 
شبکه ۲۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اضافه کرد: درست است که اجازه موردی برای این حمله گرفته نشده است اما با توجه به هماهنگی‌های قبلی، اعلام غافلگیری یا تعجب آمریکایی‌ها قابل درک نیست.
 
به گزارش ایرنا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز (یکشنبه) حمله‌ای هوایی به ضاحیه جنوبی بیروت انجام دادند. در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی هدف قرار دادن اهداف حزب‌الله در این حمله شد.
 
سازمان دفاع مدنی لبنان اعلام کرد که در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، تاکنون سه نفر شهید و ۶ نفر دیگر مجروح شده‌اند.
 
بر اساس اطلاعات منتشرشده، نیروهای امدادی و آتش‌نشانی بلافاصله پس از حمله در محل حاضر شده و عملیات جست‌وجو، امدادرسانی و انتقال مجروحان را آغاز کرده‌اند.
 
رئیس جمهور آمریکا در گفت وگو با شبکه فاکس نیوز گفت که به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از حمله به بیروت در آستانه توافق با ایران گفته است که «داری چه غلطی می کنی؟»
 
وی افزود که از ایران خواهد خواست در پاسخ به این حملات، به سمت رژیم اسرائیل موشک شلیک نکند و به حملات اسرائیل علیه حزب‌الله پاسخ ندهد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.