گوترش حمله صهیونیست‌ها به بیروت را محکوم کرد

مشرق نیوز یکشنبه 24 خرداد 1405 - 23:46
دبیرکل سازمان ملل متحد حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را محکوم کرد.

به گزارش مشرق،‌ آنتونی گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: به شدت حملات امروز اسرائیل به بیروت را محکوم می‌کنم.

وی افزود: این حملات با وجود آتش‌بس و در زمانی که انتظار می‌رود آمریکا و ایران به توافقی برسند که مسیر را برای حل صلح‌آمیز این درگیری هموار کند، انجام شد.

گوترش اظهار داشت: این درگیری تأثیر ویرانگری بر اقتصاد جهان دارد.

وی افزود: از همه طرف‌ها می‌خواهم که در این لحظه حساس، حداکثر خویشتن‌داری را نشان دهند.

گوترش گفت: به شدت امیدوارم که تلاش‌های جاری آمریکا و ایران به نتیجه‌ای موفق دست یابد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.