دردسر دوباره برای طارمی و الهویی در فرودگاه لس‌آنجلس

خبرگزاری میزان سه شنبه 26 خرداد 1405 - 10:05
خبرگزاری میزان -

به گزارش بخش رسانه‌ای تیم ملی، کاروان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار مقابل نیوزیلند در حال بازگشت به تیخوانا است، اما روند خروج دو عضو مهم تیم ملی از فرودگاه لس‌آنجلس مانند پرواز رفت با تأخیر و مشکلاتی همراه شد.

بر اساس این گزارش، همان‌گونه که در سفر رفت تیم ملی به لس‌آنجلس نیز برخی موانع و سخت‌گیری‌ها وجود داشت و مهدی طارمی کاپیتان تیم و سعید الهویی با دردسر‌های فراوان وارد امریکا شده بودند در مسیر بازگشت نیز فرآیند خروج طارمی و الهویی با تأخیر غیرموجه در گیت خروجی فرودگاه مواجه شد که این موضوع موجب تأخیر در پرواز کاروان تیم ملی به مقصد تیخوانا شده است.

در حال حاضر تمامی اعضای تیم ملی در هواپیما حضور دارند، اما مهدی طارمی و سعید الهویی همچنان در مراحل نهایی خروج از فرودگاه قرار دارند و تلاش‌ها برای رفع این مشکل ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.