ورود لنج‌های ایرانی به امارات آزاد شد | حرکت نخستین شناور حامل ۱۶ کانتینر به سمت دبی

همشهری آنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 11:28
پس از یک دوره توقف، امارات با ابلاغ دستورالعملی، ورود لنج‌های چوبی ایرانی را به سه بندر دبی از سر گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، آژانس دریایی شناورهای چوبی دبی، وابسته به مؤسسه بنادر، گمرک و منطقه آزاد امارت (PCFC)، با ارسال بخشنامه‌ای رسمی به نمایندگان کشتیرانی، شرایط و مدارک جدید مورد نیاز برای ورود لنج‌های چوبی ایرانی به بنادر دبی را ابلاغ کرد.

از آغاز جنگ تحمیلی دشمن آمریکایی_صهیونی علیه ایران، فعالیت و تردد شناورهای ایرانی به امارات متوقف شده بود.

بر اساس این تصمیم، فعالیت لنج‌ها به سمت سه پایانه «اسکله دیره»، «بندر حمریه» و «واترفرانت مارکت» خواهد بود و لحظاتی قبل نیز نخستین شناور فلزی حامل ۱۶ کانتینر یخچالی صادراتی از بندرلنگه به مقصد بندر حمریه دبی حرکت کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.