خودروهای واردشده با پلاک منطقه آزاد می توانند در تهران تردد کنند؟

همشهری آنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 13:30
براساس اطلاعات رسیده ورود خودروهای شخصی از منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) فعلاً منتفی است و فقط حمل‌ونقل عمومی با محدودیت شعاع حرکتی مشخص مجاز به فعالیت خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین، رامین کاشف‌آذر، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعلام کرد فعلاً هیچ برنامه‌ای برای ورود خودروهای شخصی از منطقه آزاد این مجموعه وجود ندارد.

روز گذشته آیین شماره‌گذاری خودروهای حمل‌ونقل عمومی و رونمایی از پلاک منطقه آزاد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

براساس اطلاعات رسیدهدر این مرحله تنها حمل‌ونقل عمومی اجازه استفاده از ظرفیت منطقه آزاد برای واردات و نوسازی ناوگان را دارد.

همچنین خودروهای واردشده با پلاک منطقه آزاد با هماهنگی پلیس راهور و در چارچوب مجوزها امکان تردد در تهران را خواهند داشت.

گفتنی است که این خودروها فقط در شعاع حرکتی مشخص و محدود که توسط استانداری و راهور تعیین می‌شود اجازه تردد دارند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.