مصرف روزانه 6 تن پلاستیک در میادین و مراکز شهرداری تهران/ کیسه پلاستیک پولی می‌شود

اقتصادنیوز سه شنبه 26 خرداد 1405 - 16:24
اقتصادنیوز: بر اساس آمار، روزانه حدود 6 تن پلاستیک در میادین و مراکز وابسته به شهرداری تهران مصرف می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: این آمار نشان‌دهنده ضرورت اتخاذ تدابیر جدی‌تر برای مدیریت عرضه ومصرف کیسه های پلاستیکی است.

وی گفت: تجربه کشورهای مختلف نشان می‌دهد که رایگان نبودن کیسه‌های پلاستیکی تأثیر قابل توجهی در کاهش مصرف دارد. بنابراین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران هم به پشتوانه یک مصوبه ملی، نسبت به قیمت‌گذاری کیسه‌های پلاستیکی اقدام کنند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.