فوری؛ ترابی ویزای آمریکا را گرفت

فرارو چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 02:17
فدراسیون فوتبال از صدور ویزای چند بار ورود مهدی ترابی به کشور ایالات متحده آمریکا خبر داد.

پس از دیدار تیمهای ایران و نیوزیلند در چارچوب دور نخست رقابتهای جام جهانی و هنگامی که تیم ملی ایران از فرودگاه لس آنجلس آمریکا را ترک کرد، به کاروان ایران اعلام شد که ویزای مهدی ترابی منقضی شده است. این موضوع نگرانی زیادی را برای طرفداران فوتبال در ایران برای حضور این ستاره تیم ملی در بازیهای آینده شکل داد.

با این حال دقایقی پیش فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در پی انقضای ویزای «یک‌بار ورود» مهدی ترابی به امریکا، با اقدامات انجام گرفته از سوی فدراسیون فوتبال و هماهنگی با فیفا، این بازیکن امروز ویزای «چند بار ورود» خود را دریافت کرد.

به این ترتیب و باتوجه به صدور روادید، مهدی ترابی با دریافت این ویزا مشکلی برای همراهی تیم ملی فوتبال در بازیهای پیش‌رو ندارد و می‌تواند تیم ایران را همراهی کند.

این بازیکن که در طول اردو دچار مصدومیت مختصری هم شده بود، حالا آمادگی خود را به دست آورده و میتواند برای تیم ملی به میدان برود.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.