واکنش محبی به حواشی شادی گل جنجالی در لس‌آنجلس +عکس

خبرورزشی چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 08:59
محمد محبی، گلزن دوم تیم ملی ایران در دیدار برابر نیوزلند، به حواشی ایجادشده پیرامون شادی گل خود واکنش نشان داد و تأکید کرد که از این حرکت هیچ قصد و غرض خاصی نداشته است.

محمد محبی پس از جنجال‌های به وجود آمده درباره شادی گل خود در دیدار تیم ملی ایران مقابل نیوزلند، با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش به این حواشی واکنش نشان داد.

مهاجم تیم ملی که گل دوم ایران را در تساوی ۲-۲ برابر نیوزلند در گروه G جام جهانی ۲۰۲۶ به ثمر رساند، پس از پایان مسابقه با انتقاد برخی کاربران مواجه شد؛ انتقادهایی که به نوع شادی گل او و حرکت نمادین شلیک با دست مربوط می‌شد.

محبی در واکنش به این حواشی، با ادبیات خودش نوشت: «شادی گل دیروز به دور از قصد و غرض خاصی فقط شادی بعد از گل بود مثل تمام بازیکنای دیگه و من همیشه به تمام ایرانیان عزیز با هر عقیده و نظر احترام میزارم و دوسشون دارم و بازم تشکر می کنیم بابت حمایت بی نظیر دیروزتون در لس آنجلس.»

بیشتر بخوانید: گلایه محبی بعد از بازی با نیوزیلند: ۲ روز پیش باید می‌آمدیم آمریکا!

استوری محمد محبی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.