شبکه حامی نتانیاهو: باید جلوی تفاهم ایران و آمریکا را بگیریم

مشرق نیوز چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 09:51
شبکه ۱۴ اسرائیل، تفاهم ایران و آمریکا را خیانت به این رژیم توصیف کرد و گفت که باید جلوی این تفاهم گرفته شود.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۴ اسرائیل به عنوان تندروترین کانال تلویزیونی اسرائیلی در گزارشی با انتقاد شدید از تفاهم ایران و آمریکا، گفت: اسرائیل باید حملات خود به لبنان را ادامه دهد تا توافقی را که ایرانی‌ها موفق شدند از دونالد ترامپ به دست آورند، به شکست بکشاند و آن را از بین ببرد.

این شبکه، توافق ترامپ با ایران را «بد»، «فاجعه‌بار»، «هدیه خطرناک به ایران» و و آن را «نوعی خیانت به منافع اسرائیل» دانست و گفت: «»ایران امتیازات زیادی (مانند رفع تحریم‌ها، پول‌های آزادشده، و عدم توجه کامل به برنامه موشکی یا نیابتی‌ها مثل حزب‌الله) گرفته بدون اینکه تعهدات واقعی در ازای ان‌ها بدهد».

تحلیل‌گران این شبکه از جمله «یینون ماگال»، با انتقاد شدید از عملکرد ترامپ، گفتند: این توافق به ایران فرصت بازسازی و نفس تازه کردن می‌دهد و اسرائیل نباید خود را ملزم به اجرای بندهای مربوط به لبنان در آن بداند.

شبکه ۱۴ عبری‌زبان در ادامه خبر داد که نتانیاهو به ترامپ اطلاع داده که نظامیان اسرائیلی از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهند کرد و عملیات علیه حزب‌الله ادامه خواهد یافت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.