مهدی رحمتی از خیبر رفت؛ خداحافظی رسمی پس از یک فصل

خبرورزشی چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 11:17
باشگاه خیبر خرم‌آباد با انتشار اطلاعیه‌ای از پایان همکاری با مهدی رحمتی خبر داد تا این مربی پس از یک فصل حضور روی نیمکت نماینده لرستان، از جمع سبزپوشان لیگ برتر جدا شود.

به نقل از رسانه باشگاه خیبر، با پایان فصل جاری مسابقات لیگ برتر و همچنین اتمام قرارداد مهدی رحمتی سرمربی محترم تیم، همکاری باشگاه با ایشان به پایان رسید.

باشگاه خیبر خرم‌آباد از زحمات این مربی و همکاران او برای نماینده لرتباران در لیگ برتر تقدیر و تشکر کرده و برای این مربی در ادامه مسیر زندگی آرزوی موفقیت می‌کند.

ببینید: انتقاد غیرمستقیم رحمتی از بیرانوند: دروازه‌بان روی هر گلی که می‌خورد مقصر است!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.