پتروشیمی جمپیلن پس از وقفهای ناشی از جنگ اخیر، بار دیگر به مدار تولید بازگشت و فعالیت خود را که ابتدا با ظرفیت ۶۰درصد آغاز کرده بود، به ۷۵ درصد رساند.
خبرگزاری میزان - به گزارش انرژی پرس، پتروشیمی جمپیلن که از ۱۵ فروردین به دلیل اختلال در تامین یوتیلیتی و شرایط ناشی از حملات متوقف شده بود، با رفع محدودیتها و تامین زیرساختهای لازم، روند تولید را از سر گرفته است.
این شرکت تولید خود را از ۲۲ خرداد ابتدا با ظرفیت ۶۰ درصد آغاز کرده و در ادامه موفق شده سطح تولید را به ۷۵ درصد افزایش دهد؛ مسیری که از بازگشت تدریجی به شرایط عادی حکایت دارد.
ادامه مسیر تا ظرفیت کامل
با وجود این بهبود، فعالیت در سطح ۷۵ درصدی نشان میدهد هنوز برخی محدودیتها بهطور کامل برطرف نشده و بازگشت جمپیلن به ظرفیت اسمی، به تثبیت شرایط تامین و پایداری عملیاتی وابسته است.
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.