اسرائیل: با وجود مخالفت ترامپ باید به اشغال جنوب لبنان ادامه دهیم

عصر ایران چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 16:26
وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر گفت: باید به کنترل بر این منطقه ادامه دهیم؛ حتی اگر ترامپ با این اقدام مخالفت کند.
 «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اظهار داشت که این رژیم باید با وجود مخالفت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به اشغال منطقه جنوب لبنان ادامه دهد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های عبری، بن‌گویر تاکید کرد: نمی توانیم تخریب منازل در جنوب لبنان را متوقف کنیم یا اجازه دهیم اهالی این منطقه به منازلشان بازگردند.
 
وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر همچنین گفت: باید به کنترل بر این منطقه ادامه دهیم؛ حتی اگر ترامپ با این اقدام مخالفت کند.
 
رژیم اشغالگر با وجود اعلام توافق برای پایان جنگ بین ایران و آمریکا، همچنان بر اشغال مناطق جنوب لبنان تاکید دارد و تداوم حملات رژیم اسرائیل به مناطق مختلف جنوب لبنان در حالی است که شبکه ۲۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کرد که تلاش برای جداسازی موضوع ایران از لبنان شکست خورد.
 
شبکه «کان» رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که نتانیاهو در مهار شتاب ترامپ برای توافق با ایران شکست خورد. با این حال، برخی رسانه‌ها به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش دادند که رژیم صهیونیستی با تداوم حملات به لبنان درصدد کارشکنی در اجرای توافق بین ایران و آمریکا است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.