روس اتم: برای بازگشت تدریجی متخصصان روسی به نیروگاه بوشهر آماده‌ایم

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 17:41
روس اتم اعلام کرد که برای بازگشت تدریجی متخصصان روسی به نیروگاه بوشهر آماده‌ است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آلکسی لیخاچف، رئیس "روس‌اتم" گفت: نیروگاه اتمی بوشهر همچنان در اولویت ما قرار دارد و به همکاری و فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

وی افزود: روس‌اتم حتی برای یک لحظه نیز فعالیت واحدهای مهندسی خود که تجهیزات مورد نیاز برای واحدهای جدید نیروگاه بوشهر را تولید می‌کنند، متوقف نکرده است.

لیخاچف ادامه  داد: بازگشت تدریجی متخصصان روسی به نیروگاه اتمی بوشهر به محض به حداقل رسیدن خطر حملات، امکان‌پذیر خواهد بود؛ برای این روند آماده‌ایم و برنامه‌های لازم را نیز تدوین کرده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: از تلاش برای دستیابی به مصالحه درباره برنامه هسته‌ای ایران با مشارکت آژانس استقبال می‌کنیم؛ آژانس باید منافع همه طرف‌ها را در نظر بگیرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.