قالیباف: ایران بر آمریکا و اسرائیل پیروز شد/ اجازه ندادیم دشمن به هیچ کدام از ۹ هدفی که اعلام کردند برسند

اقتصادنیوز چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 23:22
اقتصادنیوز: رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران گفت در جنگ اخیر، تهران در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاد و اجازه نداد اهداف اعلام‌شده آنها محقق شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد باقر قالیباف رئیس تیم مذاکره کننده کشورمان در گفت و گوی تلویزیونی با مردم گفت: در جنگ اخیر ما شاهد رویارویی جبهه استکباری و جبهه توحیدی بودیم. ما بر آمریکا و رژیم صهیونیستی که قدرت‌های اول نظامی جهان هستند پیروز شدیم و اجازه ندادیم به هیچ کدام از ۹ هدفی که اعلام کردند برسند.

قالیباف ادامه داد: جنگ امروز در ۴ میدان مبارزه نظامی، میدان مبارزه مردم در خیابان، میدان مبارزه دیپلماسی و میدان خدمت به مردم در جریان است.

وی خاطر نشان کرد: مردم از سحرگاه روز ۱۰ اسفند وارد خیابان شدند و به تعبیر رهبر شهید انقلاب مبعوث شدند و وارد میدان مبارزه شدند.

وی گفت: این ۴ میدان به صورت دقیق با هم ارتباط دارند به گونه ای که پرچم مبارزه با دشمن، هر لحظه به تناسب شرایط بین این میادین مبارزه درحال جابه جا شدن بود و همه این میادین درحال شکل دادن پیروزی ایران هستند.

تکمیل می‌شود...

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.