ادامه درگیری شدید رزمندگان حزب‌الله در محور کفرتبنیت و «علی الطاهر»

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 05:18
منابع لبنانی از ادامه درگیری شدید رزمندگان حزب‌الله با نظامیان ارتش اشغالگر در جنوب لبنان خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، به گفته منابع محلی در جنوب لبنان، درگیری شدیدی که از اواخر شب گذشته میان رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر آغاز شده همچنان ادامه دارد.

این درگیری‌ها پس از پیشروی نیروهای اسرائیلی از محور گذرگاه کفرتبنیت به سمت تپه «علی الطاهر» آغاز شده است.

رزمندگان حزب‌الله با سلاح‌های سبک و سنگین به مقابله با نظامیان اسرائیلی پرداخته و از ابتدای بامداد تاکنون 7 مرتبه مواضع آن‌ها را موشک‌باران کرده‌اند.

گفته می‌شود حدود 20 نظامی اسرائیلی همچنان در یکی از خانه‌های واقع در حدفاصل شهرک‌های النبطیه الفوقا و کفرتبنیت در جنوب لبنان حضور دارند و اطلاعات اولیه حاکی از آن است که این نیروها تاکنون موفق به عقب‌نشینی از محل نشده‌اند.

همزمان جنگنده‌های اسرائیلی نیز پس از سه روز غیبت از آسمان جنوب لبنان، حملات هوایی سنگینی را علیه مناطق النبطیه، کفرتبنیت و کفرجوز انجام داده‌اند.

تشدید درگیری‌ها در جنوب لبنان در حالی است که رسانه‌های عبری‌زبان روز گذشته را «بدترین روز» ارتش اشغالگر در جنوب لبنان طی دو ماه گذشته توصیف کرده بودند، به طوریکه از بامداد چهارشنبه تا شامگاه این روز 17 نظامی صهیونیست در حملات مقاومت زخمی شدند.

در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی نیز با استفاده از تسلیحات توپخانه‌ای و ممنوعه فسفری، مناطق مسکونی جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار داد.

انتهای پیام

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.