اقتصادنیوز: جیدی ونس، معاون دونالد ترامپ، با مقایسه تفاهم جدید میان تهران و واشینگتن با توافق هستهای سال ۲۰۱۵، مدعی شد توافق دولت ترامپ به ایران اجازه غنیسازی اورانیوم نخواهد داد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، جی دی ونس تفاهم حاصلشده میان ایران و آمریکا را با توافق هستهای سال ۲۰۱۵ در دوران رئیسجمهور وقت آمریکا باراک اوباما مقایسه کرد و گفت: «توافق هستهای اوباما اجازه غنیسازی را میداد، اما توافق ما نخواهد داد.»
او افزود: توافق اوباما اجازه انباشت مواد با غنای تسلیحاتی را میداد؛ توافق ما در واقع منجر به نابودی آن ذخایر مواد غنیشده میشود.
معاون ترامپ ادامه داد: توافق اوباما بیش از یک میلیارد دلار از پول آمریکاییها را به آنها داد؛ این توافق حتی یک دلار هم از پول آمریکا به آنها نمیدهد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.