ادعای سنتکام درباره «افزایش تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز»

عصر ایران شنبه 30 خرداد 1405 - 19:41
«سنتکام» در این بیانیه ادعا کردند: ۵۵ کشتی حامل بیش از ۱۷ میلیون بشکه نفت به سمت بازارهای جهانی از تنگه هرمز عبور کرده‌اند. نیروهای ما آماده‌اند تا از رعایت همه جنبه‌های توافق با ایران اطمینان حاصل کنند.
فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه ادعا کرد: تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز امروز افزایش یافت.
 
به گزارش مهر به نقل از الجزیره، فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا در منطقه «سنتکام» امروز شنبه اعلام کرد: تردد کشتی‌ ها در تنگه هرمز امروز افزایش یافت، زیرا ما همچنان به حمایت از آزادی دریانوردی ادامه می‌دهیم.
 
 «سنتکام» در این بیانیه ادعا کردند: ۵۵ کشتی حامل بیش از ۱۷ میلیون بشکه نفت به سمت بازارهای جهانی از تنگه هرمز عبور کرده‌اند. نیروهای ما آماده‌اند تا از رعایت همه جنبه‌های توافق با ایران اطمینان حاصل کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.