نشست چهارجانبه ایران، آمریکا، قطر و پاکستان آغاز شد

اقتصادنیوز یکشنبه 31 خرداد 1405 - 15:51
اقتصادنیوز: نشست چهارجانبه ایران، آمریکا، قطر و پاکستان در سوئیس آغاز شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزارت امور خارجه قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد که نشست چهارجانبه هیأت‌های ایران، آمریکا، قطر و پاکستان با عنوان نشست دریاچه لوسرن بعدازظهر امروز (یکشنبه) ۳۱ خرداد‌ماه در بورگن اشتوک سوئیس آغاز شد.

 
 

وزارت خارجه قطر در این بیانیه‌ اعلام کرد که نخستین نشست کمیته عالی‌رتبه با حضور نمایندگان آمریکا، ایران و همچنین قطر و پاکستان به عنوان میانجی‌ها شروع شد.

وزارت خارجه قطر ابراز امیدواری کرد که این نشست‌ها به یک توافق جامع و پایدار منجر شود.

ریاست هیأت مذاکره کننده ایرانی بر عهده محمدباقر قالیباف است و جی دی ونس معاون رئیس‌جمهور آمریکا نیز ریاست هیأت آمریکایی را برعهده دارد. شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان و عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان و شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر نیز رؤسای هیأت‌های پاکستانی و قطری به عنوان میانجی و تسهیلگر این مذاکرات هستند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.