همزمان با امضای تفاهمنامه و بازگشت تدریجی ثبات به مبادلات خارجی، روند تجارت از مرزهای جنوبی کشور از سر گرفته شد. فعالان اقتصادی این تحول را نشانهای از احیای جریان صادرات و بهبود دسترسی به بازارهای منطقهای ارزیابی میکنند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نایب رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران در همین راستا گفت: همزمان با آغاز واردات کالا از مرزهای دریایی جنوب کشور صادرات هم آغاز شد. صدرالدین نیاورانی در ادامه بیان کرد: نخستین کشتیهای حامل کالاهای صادراتی روز گذشته به مقصد کشورهای قطر و امارات که بازارهای سنتی کالاهای ما هستند، حرکت کردند.
منبع خبر "
دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.