انفجار در پایگاه‌های آمریکا در بحرین

الف چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 03:15
منابع عربی از به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در پایگاه‌های آمریکایی در بحرین خبر دادند.

به گزارش تسنیم، همزمان با حملات موشکی و پهپادی به پایگاه‌های آمریکایی در کویت، منابع غیر رسمی عربی از شلیک پرتابه‌هایی به سمت پایگاه‌های آمریکا در بحرین خبر دادند.

به گفته این منابع، آژیرهای هشدار به صدا در آمده و پدافند مستقر در پایگاه‌های آمریکا فعال شده‌اند. همچنین صدای انفجارهای شدید در پایگاه پنجم دریایی آمریکا و پایگاه الجفری بحرین گزارش شده است.

دقایقی پیش مقر ارتش آمریکا در کویت اماج حملات موشکی و پهپادی قرار گرفت و صدای انفجارهای شدید در شهر «السره» در جنوب کویت و همچنین پایگاه هوایی علی السالم محل استقرار نظامیان آمریکایی و پایگاه «عریفجان» در جنوب کویت گزارش شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.