تیم سیار اهدای خون در سنقر مستقر می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 18:30
کرمانشاه - مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: تیم سیار اهدای خون روز شنبه برای جذب اهداکنندگان و تقویت ذخایر خونی در شهرستان سنقروکلیایی مستقر می‌شود.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات اهدای خون و تقویت ذخایر خونی استان، تیم سیار انتقال خون روز شنبه ششم تیرماه در شهرستان سنقروکلیایی مستقر خواهد شد.

وی افزود: این تیم از ساعت هشت تا ۱۲ در کنار مسجدالنبی (ص) و مجاورت پایانه مسافربری سنقر آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است و شهروندان واجد شرایط می‌توانند با حضور در محل، در این اقدام انسان‌دوستانه مشارکت کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با تأکید بر نیاز مستمر مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خونی، تصریح کرد: اهدای خون، هدیه‌ای ارزشمند برای نجات جان بیماران و مصدومان است و استمرار این مشارکت مردمی نقش مهمی در حفظ پایداری ذخایر خونی استان دارد.

میرزاده ادامه داد: استقرار تیم‌های سیار انتقال خون با هدف دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات اهدای خون انجام می‌شود و این برنامه در نقاط مختلف استان متناسب با نیاز و شرایط اجرایی خواهد شد.

وی در پایان از مردم شهرستان سنقروکلیایی دعوت کرد با حضور در محل استقرار تیم سیار، در تأمین خون مورد نیاز مراکز درمانی سهیم شوند و گفت: مشارکت مردم در اهدای خون، پشتوانه‌ای مطمئن برای پاسخگویی به نیاز بیماران در شرایط مختلف است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.