باقری: مذاکره با اسکوچیچ؟ حاشیه‌ها به پرسپولیس ضربه زد

خبرگزاری تسنیم شنبه 06 تیر 1405 - 00:19
مربی تیم فوتبال پرسپولیس مذاکره با اسکوچیچ برای جانشینی اوسمار را عامل به حاشیه رفتن سرخپوشان دانست.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کریم باقری پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل چادرملو و حذف از تورنمنت انتخاب سومین نماینده آسیایی ایران اظهار داشت: به تیم چادرملو و کادرفنی و اعضای این تیم تبریک می‌گویم که جانانه فوتبال بازی کردند. متاسفانه ما بد بازی کردیم و بازی را باختیم، چیز دیگری نمی‌توانم در مورد بازی بگویم.

مربی پرسپولیس در خصوص انتقاد حدادی از بازیکنان این تیم گفت: زمانی که تیم می بازد کل باشگاه باخته است و نمی‌شود همه چیز را گردن بازیکنان انداخت. متاسفانه در این یکی دو سال پرسپولیس شرایط خوبی نداشت و تعویض مربی و بازیکن باعث شد این شرایط ایجاد شود، امیدوارم برنامه‌ریزی صورت بگیرد که پرسپولیس جایگاه خوبی پیدا کند.

باقری در خصوص اینکه در این شرایط آیا صلاح بود با اسکوچیچ مذاکره شود، گفت: متاسفانه تیم مربی داشت و این حواشی به تیم ضربه زد. فقط در فوتبال ایران این اتفاقات رخ می‌دهد و  همین حواشی هم به تیم ما ضربه زد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.