رامین رضاییان: نمی‌دانم چرا اینقدر بدشانسیم/ جان کَندیم، مُردن ما هم مهم نبود

خبرگزاری میزان شنبه 06 تیر 1405 - 09:01
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی‌دانم چرا بدشانس هستیم. مردم چه گناهی کرده‌اند، امیدوارم صعود کنیم و حال مردم خوب شود؛ حق مردم خیلی بیشتر است.
خبرگزاری میزان -

رامین رضاییان پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی اظهار داشت: چه می‌توانم بگویم، نمی‌دانم چرا بدشانس هستیم. مردم چه گناهی کرده‌اند، امیدوارم صعود کنیم و حال مردم خوب شود. حق مردم خیلی بیشتر است. ما جان کندیم، مُردن ما هم مهم نبود. نزدیک سه ماه است که در حال جنگ هستیم و هیچی نخواسته‌ایم. بازیکنان باشرف بودند و به عشق مردم تلاش کردند.

وی ادامه داد: فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم، مردم ایران! خیلی شما را دوست داریم و لایق بهترین‌ها هستید. همه بازیکنان از جان تلاش کردند، سزاوار بردن بودیم. وقتی آفساید شد، مصر خیلی خوشحالی کرد و انگار ما را برده بود. آرزو می‌کنم که صعود کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.