پس از عملکرد بسیار بد پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال و همچنین شکست روز گذشته این تیم مقابل چادرملو و از دست رفتن شانس آسیایی سرخپوشان، اوسمار ویرا در آستانه درهای خروجی باشگاه قرار گرفته است.
اوسمار که قراردادش برای فصل بعد با پرسپولیس منوط به رضایت باشگاه یا قهرمانی در لیگ برتر بود، هیچ کدام از این شرایط را نتوانست عملی کند و حالا شنیده میشود او دیگر هیچ شانسی برای حضور روی نیمکت سرخپوشان ندارد. قرار است به زودی در وهله اول باشگاه پرسپولیس مراحل اداری قطع همکاری با اوسمار را انجام دهد و سپس به طور رسمی، جدایی این مربی برزیلی اعلام شود.
پرسپولیسیها که با اسکوچیچ برای جانشینی اوسمار مذاکره و توافق کردهاند، هنوز هیچ قراردادی با این مربی امضا نکردند و بعد از پایان همکاری با اوسمار، به سراغ عقد قرارداد با اسکو خواهند رفت.
قرارداد اسکوچیچ با پرسپولیس یک + یک ساله خواهد بود و او احتمالا با سه دستیار به ایران خواهد آمد.