ادعای نماینده قم درباره سخنان رد و بدل شده در یک جلسه شورای عالی امنیت ملی/ فرماندهان نظامی باید با مسولین خیانتکار داخلی هم مدارا کنند!

خبرآنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 10:36
منان رئیسی نماینده مجلس گفت: یک شخصیت خیلی مهم در جلسه (شعام)  به فرماندهان نظامی گفته و تهدید کرده بود  که اگر آن چیزی که من می‌گویم نشود، اگر آن‌طور نشود، اگر امضا نشود، اگر موافقت نشود، دیگر من نیستم؛ می‌روم و کنار می‌کشم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منان رئیسی نماینده قم در تهران، در یک سخنرانی گفت: شماها از پشت‌پرده جلسه شعام خبر ندارید ولی من خبر دارم. یک شخصیت خیلی مهم در جلسه (شعام)  به فرماندهان نظامی گفته و تهدید کرده بود  که اگر آن چیزی که من می‌گویم نشود، اگر آن‌طور نشود، اگر امضا نشود، اگر موافقت نشود، دیگر من نیستم؛ می‌روم و کنار می‌کشم.

وی افزود: حالا تصور کنید اگر منِ نظامی با نظر آن برادر بزرگوار که می‌گفت «من رها می‌کنم و می‌روم» مخالفت می‌کردم، چه اتفاقی می‌افتاد؟ فرماندهان نظامی ما سر یک دو راهی گیر کردند، اگر مخالفت میکردند آن فرد می‌رفت و کشور دچار خلا سیاسی می شد، ممکن بود در کف خیابان مجدداً یک انشقاق و دوگانگی پیش بیاید، آنها گفته بودند بین گزینه بد و بدتر، بد را انتخاب میکنیم.

رئیسی گفت: مظلوم تر از فرماندهان و نظامیان ایرانی وجود ندارد چراکه هم باید با دشمن خارجی تا دندان مسلح جنگ کنند و هم با مسولین خیانتکار داخلی مدارا...

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.