مشاور سابق پنتاگون: آمریکایی‌ها نمی‌دانند دارند چه غلطی می‌کنند!

همشهری آنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 04:01
مشاور پیشین پنتاگون گفت: ایرانی‌ها الآن نشستند و میگویند: «این آمریکایی‌ها عجب احمق‌هایی هستند.» حق با آن‌هاست؛ آمریکا نمی‌داند دارد چه غلطی می‌کند!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ داگلاس مک‌گرگور، مشاور پیشین پنتاگون و سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا، طی مصاحبه‌ای بیان کرده است:

-جنگ با ایران تمام نشده و ایران امروز از نظر نظامی و سیاسی نسبت به آغاز جنگ در موقعیت قدرتمندتری قرار دارد و هیچ نشانه‌ای از فروپاشی آنها نیست.

-در بیشتر ۱۰۰۰ سال گذشته، قدرت برتر در غرب آسیا، ایران بوده است. متحدانی قدرتمندی مثل چین و روسیه با ایران هستند.

-آمریکا در آشفتگی و فاقد راهبرد است و تنها هدفی که در کاخ سفید دنبال می‌شود، کمک به اسرائیل است!

-وزیر اسرائیل طوری صحبت می‌کند که گویی سقوط ایران حتمی است، درحالی که مدرکی درمورد این ادعا وجود ندارد.

-ایرانی‌ها الآن نشستند و میگویند: «این آمریکایی‌ها عجب احمق‌هایی هستند.» حق با آن‌هاست؛ آمریکا نمی‌داند دارد چه غلطی می‌کند!

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.