علیرضا ایزدی درگذشت

خبرآنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 17:36
علیرضا ایزدی، نوازنده ویولنسل و از اعضای ارکستر گُل‌ها درگذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین بنابر اعلام خانه موسیقی، علیرضا ایزدی (متولد ۱۳۱۶) در ۸۹ سالگی درگذشت. این هنرمند تحصیلات خود را در هنرستان موسیقی ملی به سرپرستی روح‌الله خالقی گذراند و از نخستین فارغ‌التحصیلان این هنرستان به شمار می‌رفت.

او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال‌های جوانی با حضور در ارکستر رادیو آغاز کرد. ایزدی همچنین در ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر رادیو تلویزیون ایران به فعالیت پرداخت و در اجراهای ارکستر گل‌ها نیز حضور داشت.

او پس از انقلاب، در سال ۱۳۵۸ به اتریش مهاجرت کرد و تا سال‌ها در آنجا اقامت گزید.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند دوشنبه ۸ تیرماه ساعت ۱۰:۳۰ در قطعه هنرمندان بهشت‌ زهرا (س) برگزار می‌شود.

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.