نظامیان اسرائیل خانه‌های مسکونی در لبنان را آتش زدند

خبرآنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 10:00
در حالی که رژیم صهیونیستی به تازگی توافق اولیه را با دولت لبنان امضا کرده، دامنه جنایات خود را در این کشور گسترش داده است.

به گزارش خبرآنلاین با وجود توافق اولیه بین بیروت و تل‌آویو، خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد نظامیان اسرائیلی چند منزل مسکونی را در شهرک الخیام در جنوب این کشور آتش زدند.

به روایت فارس،  نظامیان صهیونیست همچنین چند منطقه را منفجر کرده و تجهیزات نظامی خود را در داخل این شهرک به حرکت درآوردند.

 هنوز خبری درباره تلفات احتمالی این اقدامات صهیونیستها منتشر نشده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو شامگاه گذشته، با لحنی مفتخرانه از آزادی عمل تل‌آویو برای تجاوز به خاک این کشور عربی صحبت کرد.

او گفت: «گر لازم باشد وارد لبنان شویم، وارد لبنان خواهیم شد. اگر لازم باشد در آنجا با قدرتی کوبنده وارد عمل شویم، این کار را خواهیم کرد.»

ساعتی قبل‌تر دفتر ریاست‌جمهوری لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد رئیس‌جمهور جوزف عون با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به صورت تلفنی گفت‌وگو کرده است.  

در بیانیه طرف لبنانی تصریح شده عون در این تماسی تلفنی ابراز امیدواری کرده واشنگتن اسرائیل را برای خروج از اراضی اشغال‌شده در جنوب لبنان تحت فشار قرار دهد.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.