خانواده‌ها از مراجعه به مراکز آزمون در امتحانات نهایی خودداری کنند

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 13:57
آموزش و پرورش از اولیا خواست هنگام برگزاری امتحانات نهایی به مدارس حوزه آزمون مراجعه نکنند و ثبت‌نام دانش‌آموزان را به روزهای بدون امتحان یا پس از پایان امتحانات موکول کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت آموزش و پرورش، معاونت آموزش متوسطه با اشاره به ایام برگزاری امتحانات نهایی، اعلام کرد: با توجه به همزمانی فرآیند ثبت‌نام مدارس با برگزاری امتحانات نهایی، ضروری است خانواده‌ها در روزهای برگزاری آزمون‌ها از مراجعه به مدارسی که مرکز آزمون هستن، خودداری کنند تا تمرکز عوامل اجرایی بر برگزاری مطلوب امتحانات حفظ شود.

بر اساس این اعلام، اولیای دانش‌آموزان می‌توانند در روزهایی که امتحانات نهایی برگزار نمی شود و یا پس از پایان امتحانات نهایی با مراجعه به مدارس، مراحل ثبت‌نام فرزندان خود را انجام دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.