مربی تیم فوتبال گل‌گهر: فعلاً تمرکزمان روی بازی با چادرملو است/ برای حضور در آسیا زیرساخت‌های حرفه‌ای داریم

خبرگزاری میزان یکشنبه 07 تیر 1405 - 14:16
مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با انگیزه و تمرکز کامل مقابل چادرملو به میدان می‌رویم و در صورت کسب سهمیه آسیایی با تکیه بر امکانات و ساختار حرفه‌ای، حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها خواهیم داشت.
خبرگزاری میزان -

وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل‌گهر مقابل چادرملو اظهار داشت: برگزاری این تک‌بازی باعث شد موتور لیگ برتر دوباره روشن شود و از این بابت خوشحالیم. تمرینات تیم از روز گذشته آغاز شده و خوشبختانه تمام بازیکنان به جز نفرات خارجی که در اختیارمان نیستند، در تمرینات حضور داشتند. از نظر ذهنی، تمرکز، انگیزه و اراده شرایط بسیار خوبی داریم و امیدوارم در پایان مسابقه، تیمی که شایستگی بیشتری دارد، به پیروزی برسد؛ البته امیدوارم آن تیم گل‌گهر باشد.

وی با اشاره به توانایی‌های حریف گفت: چادرملو تیمی باکیفیت، پرتلاش و قابل احترام است و شناخت کاملی از این تیم داریم. آنها همیشه با تمام توان بازی می‌کنند و ما نیز با انگیزه فراوان وارد زمین خواهیم شد. امیدوارم در فضایی سالم، بدون حاشیه و با ارائه یک بازی باکیفیت، بتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

مربی گل‌گهر در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های تیمش در صورت کسب سهمیه آسیایی عنوان کرد: تجربه حضور در رقابت‌های آسیایی را دارم و به خوبی می‌دانم تیمی که قرار است همزمان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد، باید از اسکوادی قدرتمند بهره ببرد. با این حال، در حال حاضر تمام تمرکز ما روی دیدار فرداست و برنامه‌ریزی برای فصل آینده و حضور احتمالی در آسیا را به بعد از این مسابقه موکول می‌کنیم.

وی افزود: مطمئن باشید باشگاه گل‌گهر با توجه به ساختار مناسب، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و شرایط حرفه‌ای که در اختیار دارد، در صورت کسب سهمیه آسیایی، حضوری مقتدرانه در این رقابت‌ها خواهد داشت. حضور در این دیدار تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه بود و زمانی که قرار است در چنین مسابقه‌ای به میدان برویم، طبیعی است که با نهایت تمرکز، انگیزه و اراده وارد زمین شویم.

فاضلی در خصوص روند آماده‌سازی تیم پس از وقفه ایجادشده در مسابقات اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام آتش‌بس، از روز بعد تمرینات خود را آغاز کردیم و نخستین تیمی بودیم که فعالیتش را از سر گرفت. البته باید اشاره کنم که از دوم فروردین‌ماه نیز نرم‌افزاری تهیه کرده بودیم که از طریق آن وضعیت تمام بازیکنان به صورت آنلاین کنترل می‌شد.

وی ادامه داد: حدود ۲۰ روز تمامی جزئیات تمرینات بازیکنان، حتی فیلم‌های مربوط به تمرینات آنها، در این سامانه بارگذاری و بررسی می‌شد و روند آماده‌سازی تیم را به صورت منظم دنبال می‌کردیم، اما پس از اعلام تعطیلی لیگ، تمرینات نیز متوقف شد. پس از آنکه باشگاه تصمیم به ازسرگیری فعالیت‌ها گرفت، دو روز پیش به ما اطلاع داده شد که باید برای این مسابقه آماده شویم. به همین دلیل تمرینات را از سر گرفتیم و اکنون خود را برای این دیدار آماده کرده‌ایم.

فاضلی تصریح کرد: طبیعی است که شاید از نظر ریتم مسابقه و شرایط بدنی در وضعیت ایده‌آل نباشیم؛ همان‌طور که چادرملو نیز شرایط مشابهی دارد، اما از نظر انگیزه، اراده و روحیه با تمام توان وارد زمین می‌شویم تا هم از نام بزرگ گل‌گهر دفاع کنیم و هم از حقی که در این فصل به دست آورده‌ایم، محافظت کنیم.

مربی گل‌گهر در پایان درباره آنالیز حریف گفت: طبق روال گذشته، امروز نیز جلسه آنالیز برگزار خواهد شد. البته شناخت دو تیم از یکدیگر کامل است، زیرا آخرین دیدار‌های لیگ را مقابل هم انجام داده‌ایم. با این وجود، آنالیز دقیق و ارائه اطلاعات کامل به بازیکنان یکی از عوامل مهم موفقیت هر تیم محسوب می‌شود و ما نیز با تمرکز ویژه روی این موضوع تلاش کرده‌ایم تا بازیکنان با شناخت کامل از حریف وارد زمین شوند و بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.