به گزارش همشهری آنلاین، الجزیره نوشت: مایکل والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل، ادعا کرد: در صورت لزوم، اقدامات ما برای نابود کردن زیرساختهایی که ایران از آنها برای اعمال کنترل بر تنگه هرمز استفاده میکند، ادامه خواهد یافت.
وی در ادامه ادعاهای خود افزود: اگر ایران تصور میکند که دونالد ترامپ در حالی که کشتیرانی و پایگاههای ما هدف حمله قرار میگیرند، دست روی دست خواهد گذاشت و هیچ اقدامی نخواهد کرد، سخت در اشتباه است.
سفیر آمریکا همچنین مدعی شد: ایران یا باید انتخاب کند که یک کشور مسئولیتپذیر باشد، یا به ادامه مسیر کنونی تن دهد؛ مسیری که سرانجام آن، ویرانی و نابودی خواهد بود.












