مقام آمریکایی: به تخریب زیرساخت‌های ایران ادامه خواهیم داد | تهران باید انتخاب کند ...!

همشهری آنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 18:22
سفیر آمریکا در سازمان ملل مدعی شد: اقدامات ما برای نابودی زیرساخت‌هایی که ایران از آن‌ها استفاده می‌کند، ادامه خواهد داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، الجزیره نوشت: مایکل والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل، ادعا کرد: در صورت لزوم، اقدامات ما برای نابود کردن زیرساخت‌هایی که ایران از آن‌ها برای اعمال کنترل بر تنگه هرمز استفاده می‌کند، ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: اگر ایران تصور می‌کند که دونالد ترامپ در حالی که کشتیرانی و پایگاه‌های ما هدف حمله قرار می‌گیرند، دست روی دست خواهد گذاشت و هیچ اقدامی نخواهد کرد، سخت در اشتباه است.

سفیر آمریکا همچنین مدعی شد: ایران یا باید انتخاب کند که یک کشور مسئولیت‌پذیر باشد، یا به ادامه مسیر کنونی تن دهد؛ مسیری که سرانجام آن، ویرانی و نابودی خواهد بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.