به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های سعودی از گفتوگوی تلفنی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه درباره تفاهمنامه ایران و آمریکا خبر دادند.
بر اساس این گزارش، ولیعهد عربستان سعودی در تماس تلفنی با رئیسجمهور فرانسه، ضمن بررسی آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی، به تبادل نظر درباره تفاهمنامه میان آمریکا و ایران پرداخت.
محور اصلی این گفتوگوها، بررسی وضعیت تفاهمنامه منعقد شده بین واشنگتن و تهران بوده است.
طرفین بر ضرورت تداوم تلاشها برای دستیابی به راهحلهای جامع برای برقراری ثبات و امنیت در منطقه تأکید کردند.
انتهای پیام/