نعمتی ملی‌پوش کاراته در بازی‌های آسیایی شد

خبرگزاری میزان یکشنبه 07 تیر 1405 - 22:16
با برگزاری رقابت انتخابی در وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته، محمود نعمتی مسافر بازی‌های آسیایی شد.
خبرگزاری میزان -

رقابت انتخابی تیم ملی کاراته در وزن ۸۴+ کیلوگرم برای تعیین ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی آیچی ـ ناگویا، امشب (یکشنبه) برگزار شد و در نهایت محمود نعمتی موفق شد جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند.

در این انتخابی، محمود نعمتی و صالح اباذری به مصاف هم رفتند. با توجه به کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا توسط نعمتی، طبق تصمیم کادرفنی یک پیروزی پیش از آغاز مسابقات برای او لحاظ شده بود.

نخستین مبارزه دو کاراته‌کا با تساوی بدون امتیاز به پایان رسید، اما نعمتی در دیدار دوم با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید. در ادامه، صالح اباذری با پیروزی‌های ۲ بر صفر و یک بر صفر در مبارزات سوم و چهارم، کار را به دیدار پنجم کشاند. در نهایت، محمود نعمتی در مبارزه سرنوشت‌ساز با نتیجه ۷ بر ۳ حریف خود را شکست داد تا پیراهن تیم ملی را در بازی‌های آسیایی بر تن کند.

با توجه به سه سهمیه ایران در بخش کومیته مردان، پیش از این نیز حضور مرتضی نعمتی و علی‌اصغر آسیابری در ترکیب تیم ملی قطعی شده بود.

در بخش بانوان نیز شنیده می‌شود فاطمه زهرا سعیدآبادی و آتوسا گلشادنژاد نمایندگان ایران در کومیته خواهند بود. همچنین احتمال اختصاص یک سهمیه به کاتای تیمی وجود دارد؛ اتفاقی که می‌تواند شرایط حضور فاطمه صادقی در کاتای انفرادی را نیز فراهم کند و شانس کسب چهار مدال برای کاراته بانوان ایران در بازی‌های آسیایی را افزایش دهد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.