رئیس شورای عالی مصالحه ملی سابق افغانستان اعلام کرد : حملات آمریکا و اسرائیل به ایران نقض آشکار حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران است .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداو سیما از کابل، «عبدالله عبدالله» در بیانیهای از طریق شبکههای اجتماعی اعلام کرد: آغاز حملات اسرائیل در تبانی با ایالات متحدهٔ آمریکا به خاک کشور برادر، جمهوری اسلامی ایران را در حالی که مذاکرات و تلاشهای میانجیگرانه برخی کشورهای عربی از جمله کشور عمان در جریان بود، محکوم کرده و آن را نقض آشکار حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران میدانیم.
وی تصریح کرد: انجام چنین اقداماتی در میانه روندهای دیپلماتیک، مغایر با اصول حقوق بینالملل و تلاشهای صلح آمیز برای حل و فصل اختلافات است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.