رهبر دموکرات‌های آمریکا: نمی‌خواهیم وارد جنگ بی‌پایان شویم

الف یکشنبه 17 اسفند 1404 - 18:20
رهبر دموکرات‌های آمریکا با نگرانی از پیامدهای جنگ تروریستی علیه ایران گفت که نمی‌خواهیم وارد جنگ بی‌پایان شویم

به گزارش تسنیم، حکیم جفریز، رهبر دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا، اعلام کرد که از اعزام نیروهای آمریکایی به این کشور حمایت نمی‌کند.

جفریز در اظهاراتی تأکید کرد که جنگ در میان افکار عمومی آمریکا از محبوبیت برخوردار نیست و دولت باید تمرکز خود را بر مسائل داخلی، از جمله کاهش هزینه‌های زندگی شهروندان، قرار دهد.

او با اشاره به نگرانی‌ها درباره ورود آمریکا به یک درگیری طولانی‌مدت گفت که دموکرات‌ها تمایلی ندارند آمریکا درگیر جنگی بی‌پایان شود. به گفته او، اعزام نیروهای آمریکایی به ایران می‌تواند به تشدید درگیری‌ها و گسترش بحران منجر شود.

رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان همچنین تصریح کرد که در شرایط کنونی، اولویت سیاست‌گذاران آمریکایی باید رسیدگی به مشکلات اقتصادی داخلی و کاهش فشارهای معیشتی بر شهروندان باشد، نه ورود به یک جنگ جدید در خارج از کشور.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.