بحرین مدعی آسیب‌دیدن تاسیسات آب‌شیرین‌کن خود در حملات ایران شد

الف یکشنبه 17 اسفند 1404 - 18:55
وزارت کشور بحرین ادعا کرد که در حمله پهپادی ایران، تاسیسات آب‌شیرین‌کن این کشور خسارت دیده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری تاس، در بیانیه این وزارتخانه که در شبکه اجتماعی ایکس انتشار یافت، ادعا شده است: «تهاجم ایران به‌طور بی‌رویه اهداف غیرنظامی را هدف قرار داد و در پی یک حمله پهپادی به تأسیسات آب‌شیرین‌کن خسارت مالی وارد کرد.»

وزارت کشور بحرین جزئیات بیشتری از جمله مکان دقیق تأسیسات و میزان خسارت وارده را مشخص نکرده است. با این حال، مقامات بحرینی بعداً تأکید کردند که این حادثه منجر به اختلال در تأمین آب آشامیدنی کشور نشده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.