وزیر نفت: تأمین پایدار سوخت بدون وقفه ادامه دارد

عصر ایران یکشنبه 17 اسفند 1404 - 19:22
محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت، در بازدید از انبار نفت تهران اعلام کرد با وجود حملات شب گذشته به زیرساخت‌های انرژی، هیچ خللی در تأمین سوخت ایجاد نشده است. وی با تأکید بر استمرار سوخت‌رسانی، از مردم خواست با پرهیز از مراجعات غیرضروری به جایگاه‌ها، به مدیریت پایدار شبکه کمک کنند.

 وزیر نفت با اعلام اینکه حمله شب گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی به انبارهای نفت تهران و کرج خللی در روند تأمین سوخت کشور ایجاد نکرده است، گفت: با تدابیر اتخاذ شده تأمین پایدار سوخت بدون وقفه ادامه دارد اما برای عبور از مشکلات ناشی از این حملات نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم.

به گزارش وزارت نفت، محسن پاک‌نژاد در جریان بازدید میدانی امروز (یکشنبه، ۱۷ اسفند) از یکی از انبارهای نفت تهران که شامگاه شنبه، ۱۶ اسفند مورد هدف قرار گرفت، بیان‌داشت: رژیم سفاک صهیونیستی و رژیم جنایتکار آمریکا برای اینکه مردم عزیزمان را در مضیقه و تنگنا قرار دهند، تهاجم به زیرساخت‌های حوزه انرژی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه با وجود حمله شب گذشته، بخشی از زیرساخت‌های بخش تأمین سوخت مورد اصابت قرار گرفته است، افزود: با تدابیری که اندیشیده شده و راهکارهایی که مد نظر قرار گرفته، همچنان تأمین پایدار سوخت ادامه خواهد داشت؛ با این حال مشکلاتی را ایجاد کرده که نیازمند همراهی بیشتر مردم است.

وزیر نفت با تأکید بر اینکه مردم عزیزمان به‌ویژه در شهر تهران نگرانی بابت تأمین سوخت نداشته باشند، گفت: از مردم به ویژه ساکنان پایتخت خواهش می‌کنم از مراجعه غیرضروری به جایگاه‌های سوخت خودداری کرده و ما را در این شرایط در مدیریت پایدار سوخت کمک کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.