گفتنی است در یک جنایت آشکار، شنبه شب به مخازن ذخیره سازی نفت در تهران حمله کرد. این حمله چندین کشته و مجروح برجای گذاشت و هوای تهران را به شدت سمی کرد.
آمریکا میگوید: حملات اسرائیل در ایران، انبارهای سوخت محلی را هدف قرار داده است و واشنگتن قصد ندارد صنعت انرژی ایران، از جمله بخش نفت و گاز آن را هدف قرار دهد.
به گزارش شفقنا؛ الجزیره نوشت: کریس رایت، وزیر انرژی ایالات متحده، روز یکشنبه در گفتگو با سیانان گفت: سایتهای مورد حمله، «حملات اسرائیل» به «انبارهای سوخت محلی برای پر کردن مخزن بنزین» بودهاند، که به حملات به تأسیسات ذخیرهسازی نفت در داخل و اطراف تهران که باعث آتشسوزیهای بزرگی در روز شنبه شد، مربوط است.
وی افزود که واشنگتن «زیرساختهای انرژی صفر» را هدف قرار میدهد و هیچ برنامهای برای حمله به صنعت نفت یا گاز طبیعی ایران ندارد.
گفتنی است در یک جنایت آشکار، شنبه شب به مخازن ذخیره سازی نفت در تهران حمله کرد. این حمله چندین کشته و مجروح برجای گذاشت و هوای تهران را به شدت سمی کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.