امنیت ایران اسلامی‌مرهون مجاهدت شهدا

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 22:35
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سه پاسدار مدافع وطن در این حوزه انتخابیه امنیت کشور را مرهون مجاهدات این شهدا دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر عربی نماینده مردم گرمسار و آرادان در پی شهادت فرزندان برومند گرمسار در حملات تروریستی اخیر پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

خبر شهادت مظلومانه و غرورآفرین سه تن از فرزندان غیور و غیرتمند این مرز و بوم و شهرستان گرمسار، شهیدان والامقام میلاد قندالی، محمدرضا پورپناه و محمدجواد بلوچی، از حافظان امنیت و آسایش مردم شریف ایران اسلامی، دلها را جریحه‌دار کرد و بار دیگر نشان داد که امنیت و آرامش این ملت، مرهون خون پاک جوانانی است که بی‌ادعا از جان خود گذشتند.

اینجانب، این ضایعه بزرگ و غم‌انگیز را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، خانواده‌های محترم و داغدار ایشان، مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان گرمسار و همه همرزمان و دوستدارانشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. شهدا رفتند تا ما در امنیت باشیم و یاد و راهشان چراغ فروزانی است که تا همیشه تاریخ، مسیر آزادگی و مقاومت را روشن خواهد کرد.

از تمامی مردم قدرشناس و ولایتمدار گرمسار دعوت می‌نمایم تا با حضور پرشور خود در مراسم وداع و تشییع پیکرهای مطهر این اسوه‌های ایثار و شهادت، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدمان تجدید میثاق کرده و بر ادامه راه پرافتخار آنان تأکید کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.