گزارش تازه سنتکام از تلفات آمریکا در جنگ

مشرق نیوز دوشنبه 18 اسفند 1404 - 00:00
ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در گزارشی تازه به افزایش تلفات آمریکا در جنگ علیه ایران اشاره کرد.

به گزارش مشرق، ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده شامگاه یکشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شب گذشته، یک سرباز آمریکایی بر اثر جراحات وارد شده در جریان حملات ایران درگذشت.»

این ستاد فرماندهی افزود: «این سرباز در صحنه حمله به نیروهای آمریکایی در عربستان سعودی در اول مارس به شدت مجروح شد.»

سنتکام اذعان کرد که این هفتمین سرباز آمریکایی است که در جریان جنگی که آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران به راه ‌انداخته‌اند، کشته شده است.

ایران در پاسخ به این تجاوز آشکار، حملات موشکی را با عملیات وعده صادق ۴ آغاز کرد و سرزمین‌های اشغالی و اهداف و پایگاه‌های آمریکا در منطقه را هدف قرار داد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.