حضور پررنگ مردم ولایی عسلویه در مراسم شب‌های احیا

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 02:48
بوشهر- فرماندار عسلویه گفت: شب‌های احیا با مشارکت گسترده و پرشور مردم ولایی این شهرستان در سطح مناطق مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار یکشنبه‌شب در مراسم شب ۱۹ ماه مبارک رمضان در حسینیه فاطمه الزهراء (س)، از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای برگزاری باشکوه شب‌های احیا خبر داد.

وی با تأکید بر حضور پررنگ و همیشگی مردم ولایی عسلویه در مراسم مذهبی، اظهار کرد: شب‌های احیا با استقبال گسترده مردم در مساجد، حسینیه‌های شهرستان برگزار خواهد شد و این حضور نشان‌دهنده عمق ایمان و بصیرت جامعه عسلویه است.

پاسالار ادامه داد: شهرستان عسلویه به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی جنوب استان بوشهر ، همواره میزبان مراسم پرشور مذهبی بوده و شب‌های قدر و احیا از جمله برنامه‌های برجسته ماه مبارک رمضان در این منطقه است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.