حملات گسترده پهپادی و موشکی علیه پایگاه‌های آمریکا در منطقه

مشرق نیوز دوشنبه 18 اسفند 1404 - 04:24
در پی حملات پهپادی و موشکی علیه پایگاه‌های آمریکا در بغداد، بحرین، قطر و کویت، صدای انفجارها شنیده شد و سیستم‌های پدافند هوایی فعال شدند.

به گزارش مشرق، منابع امنیتی عراق به شبکه الجزیره اعلام کردند که سامانه‌های پدافند هوایی در پایگاه لجستیکی سفارت آمریکا نزدیک فرودگاه بغداد فعال شد.

این منابع اعلام کردند که پایگاه ویکتوریا در نزدیک فرودگاه بغداد مورد حمله قرار گرفت.

همزمان، پهپادها و موشک‌هایی پایگاه هوایی عیسی در بحرین، محل استقرار نیروهای آمریکایی، را هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، یک موشک با کلاهک سنگین نیز لحظاتی پیش هدفی در بحرین را هدف گرفت.

در قطر نیز انفجارهای پی در پی پایگاه العدید آمریکا را لرزاند و در کویت نیز صدای انفجارهایی گزارش شد.

منابع امنیتی تأکید کردند که این حملات شامل پایگاه‌های مختلف آمریکایی در بغداد، دوحه، بحرین و کویت بوده و با واکنش سیستم‌های دفاع هوایی مواجه شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.