اکسپرس‌تریبیون: واشنگتن و تل‌آویو بازنده جنگ علیه ایران هستند

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 08:09
یک رسانه انگلیسی زبان پاکستان از تنگه هرمز به عنوان برگ برنده ایران یاد کرد و نوشت: واشنگتن وتل‌آویو در مسیر شکست هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه پاکستانی «اکسپرس تریبیون» با اشاره به تبعات اقتصادی جنگ برای آمریکا و رژیم صهیونیستی، نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل گزینه های محدودی در قبال ایران دارند و این گزینه ها در حال تمام شدن هستند.

این رسانه پاکستانی، تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را شوک به اقتصاد منطقه و جهان ارزیابی کرد و نوشت: ۶۵ درصد آمریکایی ها مخالف این جنگ و نگران تبعات آن هستند.

اکسپرس تریبیون، بسته ماندن تنگه هرمز و افزایش قیمت نفت تا حدود ۱۰۰ دلار را یادآور شد و افزود: به خطر افتادن امنیت انرژی عاملی است که می تواند بازی را به نفع ایران پایان دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.