چرا ایرانی‌ها با انگیزه می‌جنگند و یهودی‌ها می‌فرسایند؟

تابناک دوشنبه 18 اسفند 1404 - 11:11
همیشه همین بوده و الان هم همین است. امروز دوشنبه ۱۸ اسفند خبری از مرگ یک‌صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی رسید که با شنیدن صدای آژیر حمله موشکی ایران، در حالی‌که سوار موتورسیکلت بوده، از وحشت مرده و زمین خورده است.

چرا ایرانی‌ها با انگیزه می‌جنگند و یهودی‌ها می‌فرسایند؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی تابناک، یاد حاج‌قاسم سلیمانی به‌خیر! مثل خیلی از فرماندهان دوران دفاع مقدس می‌گفت فایده ندارد فرمانده عقب بایستد و به نیروی رزمنده‌اش بگوید برو جلو! باید خودش جلو باشد و به نیرو بگوید بیا!

یاد رهبر شهید انقلاب به خیر که چون همه مردم پناهگاه و امنیت نداشتند به پناهگاه نرفت و آگاهانه به استقبال شهادت رفت!

خب حالا این‌الگوهای ایرانی را مقایسه کنید با سران جبهه باطلی که مقابلش ایستاده‌ایم و با آن می‌جنگیم؛ یهودی که در قرآن صحبتش رفته و گفته شده پیوسته در زمین فساد می‌کند! سران جبهه مورد اشاره دقیقا رویکردی عکس فرماندهان و سران ما دارند. همیشه هم در طول تاریخ دست به فرقه‌سازی زده تا به‌عنوان پیاده‌نظامش به قربانگاه جنگ برود و خودش عقب ایستاده است. اخیرا هم که صحبت‌های یکی از خاخام‌های یهودی منتشر شد که گفت ما نوکران مسیحی خود را به میدان می‌فرستیم.

همیشه همین بوده و الان هم همین است. امروز دوشنبه ۱۸ اسفند خبری از مرگ یک‌صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی رسید که با شنیدن صدای آژیر حمله موشکی ایران، در حالی‌که سوار موتورسیکلت بوده، از وحشت مرده و زمین خورده است. بله یهودی‌ها خیلی از مرگ می‌ترسند اما خیلی از ایرانی‌ها را می‌شناسیم که مشتاقانه به استقبال مرگ رفته‌اند و به قول شهید چمران چه‌قدر زیباست رقص با مرگ!

بیایید سراغ سران جبهه مقابل برویم! رسانه‌های آمریکایی در خبرها و تحلیل‌های خود بسیار عصبانی و شاکی هستند و می‌گویند سربازانشان در میدان جنگ با ایران کشته می‌شوند و ترامپ مشغول گلف‌بازی است! فریادهای آن‌کهنه‌سرباز آمریکایی را هم فراموش نکنید که همین‌روزهای اخیر دستش را شکستند و بعد از مرخص‌شدن از بیمارستان، تبدیل به یک‌چهره آزادی‌خواه و طرفدار فلسطین شده است.

از طرف دیگر، در حالی‌که انفجارهای مرتب در حیفا رخ می‌دهند و برق محلات مختلف تل‌آویو هم رفته، رسانه‌های یهودی از تشدید تدابیر امنیتی در اطراف خانه نتانیاهو به دلیل ترس از حملات ایران خبر می‌دهند. 

مقایسه‌های لذت‌بخشی بود! سران ما و سران آن‌ها! حالا خدا را برای هزارمین‌بار شکر می‌کنیم که در جبهه حق قرار داریم و با شیطان‌پرستان و چِرک‌ترین موجودات عالم هستی می‌جنگیم!

صادق وفایی

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.