ترخیص 86دستگاه اتوبوس برقی تهران از گمرک رجایی

عصر ایران دوشنبه 18 اسفند 1404 - 13:51
اتوبوس‌های برقی تهران از گمرک شهید رجایی ترخیص شد.

ترخیص 86 دستگاه اتوبوس برقی شهرداری تهران از بندر شهید رجایی انجام شد.

به گزارش تسنیم، رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با توجه به تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده، فعالیت های عادی بنادر و گمرکات استان هرمزگان در حال انجام است و دستگاه قضایی نیز در راستای کمک به دولت برای تسهیل فرآیندهای قانونی در این خصوص حضور فعال و حمایت کامل دارد.

بر همین اساس و با صدور دستورات ویژه قضایی به منظور تسریع در روند ترخیص اقلام و کالاهای موجود در بنادر و گمرکات استان، 86 دستگاه اتوبوس برقی شهرداری تهران نیز در حال خروج از بندر شهید رجایی و ارسال به تهران هستند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.