۱۳ شهید و زخمی در حملات جدید اسرائیل به ضاحیه بیروت

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 16:26
منابع رسانه‌ای اعلام کردند که در جریان جدیدترین تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت یک نفر شهید و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع خبری از شهادت یک نفر و زخمی شدن ۱۲ نفر دیگر در جدیدترین تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت خبر دادند.

این درحالی است که پیش از این دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که صهیونیست ها از فسفر سفید در حملات خود علیه یک منطقه غیرنظامی و پرجمعیت لبنان استفاده کرده اند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی در حملات خود علیه منطقه یوهمور واقع در جنوب لبنان در تاریخ ۳ مارس از تسلیحات حاوی فسفر سفید استفاده کرده است.

در گزارش دیده بان حقوق بشر آمده است، تصاویر و داده های موجود نشان می دهند فسفر سفید بر روی یک منطقه مسکونی ریخته شده است.

روز گذشته نیز گزارش شده بود که رژیم صهیونیستی مناطق تل نحاس و خیام را با تسلیحات حاوی فسفر سفید هدف قرار داده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.