محور کمک‌های سازمان جهانی بهداشت به ایران

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 17:34
سخنگوی سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که این نهاد بین المللی با ارائه توصیه‌ های بهداشت عمومی پیرامون آلاینده‌ های سمی به ایران می کوشد، خطرات مواجهه با آن ها را کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «کریستین لیندمیر» سخنگوی سازمان جهانی بهداشت امروز سه‌ شنبه از امدادرسانی به جمهوری اسلامی ایران در راستای مقابله با پیامدهای زیستی تجاوز آمریکایی- صهیونیستی خبر داد.

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت در این باره گفت: بارش‌ های همراه با آلاینده‌ های سمی در ایران بسیار خطرناک و اسیدی هستند و می‌ توانند باعث سوختگی شیمیایی پوست و آسیب شدید ریه شوند.

«کریستین لیندمیر» سپس افزود: سازمان جهانی بهداشت از نزدیک اوضاع جاری را زیر نظر دارد و با ارائه توصیه‌ های بهداشت عمومی از مقامات حمایت می‌ کند تا از جمعیت محافظت کرده و خطرات مواجهه را کاهش دهد.

گفتنی است که اخیرا محور آمریکایی- صهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه و خلاف تمامی قوانین بین المللی، انبارهای سوخت و تأسیسات نفتی در تهران را هدف قرار داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.