
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما متن پیام جایگاه داران سوخت کشور به این شرح است
بسمه تعالی
ملت سرافراز ایران.
سلام علیکم
کانون جایگاه داران سوخت کشور، در راستای وظیفه شرعی و انقلابی خود و با تاسی از بصیرت و هوشمندی ملت بزرگ ایران، پس از شهادت جانگداز رهبر معظم، حضرت آیتالله خامنهای (قدس سره)، و با تجدید بیعت با خلف صالح ایشان، رهبر معظم، حضرت آیتالله العظمی سید مجتبی حسینی خامنهای (دامت توفیقاته)، حمایت قاطع خود را از ایشان اعلام میدارد.
همکاران ما در جایگاههای سوخت سراسر کشور، خود را در خط مقدم خدمترسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی میدانند. با توجه به وضعیت جنگی حاکم، جایگاه داران سوخت همچنان در حال خدمترسانی بصورت شبانهروزی هستند و در شرایطی که دشمنان ایران با تحریمها و فشارهای اقتصادی، تلاش دارند تا خللی در چرخه خدمات کشور ایجاد کنند، ما نیز با روحیه جهادی و ایثارگرانه، آمادهایم تا در هر شرایطی، حتی در اوج سختیها، با ارائه خدمات بیوقفه و شبانهروزی در حوزه عرضه سوخت، نقشی شایسته در دفاع از دستاوردهای انقلاب و خنثیسازی توطئههای دشمنان ایفا نماییم.
این افتخار را داریم که در رکاب رهبر معظم انقلاب، در این عرصه خطیر، خدمتگزار ملت باشیم و اطمینان داریم که با وحدت کلمه و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب، تمامی دسیسههای دشمنان خنثی خواهد شد.
پاینده باد ایران.
کانون جایگاه داران سوخت کشور