معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی در پیامی نوشت: وظیفه هر یک از ما در این گذرگاهِ حساس، پاسداری از روحیه تابآور خویش و اطرافیان است؛ چرا که افزایش تابآوریِ اجتماعی، سپری است مستحکم در برابرِ این دشمن جانی و غدّار است.

به گزارش
خبرگزاری صداوسیما، اسماعيل سقاب اصفهاني،معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی در پیامی با فرا رسیدن ایام نوروز و عید فطر پیامی را به شرح ذیل صادر کردند.
به نام ایزد منان.
ایران عزیزمان، در آستانهٔ بهار طبیعت، همواره نویدبخش تحولی ژرف در کالبد هستی است و ملت سرافراز ایران نیز، در این چرخه ابدی، در آستانه بهاری دیگر ایستاده است؛ بهاری که از یک سو با ترنم رحمانی عید سعید فطر و از سوی دیگر با عطرِ شهدای وطنپرست آمیخته و یادآورِ ایستادگیِ بیبدیلِ فرزندانِ این آب و خاک است. در این هنگامه پرشکوه، پیوندی ناگسستنی میان دلهایمان موج میزند و همبستگیِ مثالزدنی، چون ریسمانی زرین، تار و پود هویتِ ایرانی-اسلامیِ ما را به هم گره میزند.
وظیفه هر یک از ما در این گذرگاهِ حساس، پاسداری از روحیه تابآور خویش و اطرافیان است؛ چرا که افزایش تابآوریِ اجتماعی، سپری است مستحکم در برابرِ این دشمن جانی و غدّار.
پیروزی بر دشمن ایرانستیز، نه تنها در جنگ موشکها و پدافندهایِ استوار، که در قلبهایِ امیدوار و سرشار از غروری تجلی مییابد که بر عهد دیرین خود با خاکِ پاکِ ایران، پایدار ماندهاند.
در آغاز سال نو و تحویلِ تقویم، دلتنگِ رهبرِ شهیدِ انقلاب، دعای «یا مقلب القلوب و الابصار» ایشان و یاران شهید و رفتگان ایرانِ جان هستیم؛ اما با این حال، با قلبی آکنده از امید و روحی بلند، سالِ نو را با ندای «حول حالنا الی احسن الحال» آغاز میکنیم. باشد که این سال، تحت لوای رهبری جوان و تحول گرا؛ سالِ شکوفاییِ بیش از پیشِ این سرزمینِ کهن و سربلندیِ مردمانش باشد، به یاد و نامِ او و مدد خونهای پاکِ به ناحق ریخته شده، که راه را روشن میکند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.