سقوط ارزش رمزارزها با تداوم تنش ها در تنگه هرمز

اقتصادنیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 12:21
اقتصادنیوز: با تداوم تنش ها در تنگه هرمز بازار رمز ارز حدود 2 درصد از ارزش خود را از دست داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم؛ بازار ارزهای دیجیتال در حال سقوط است. بازار ارز‌های دیجیتال در 24 ساعت گذشته تحت تاثیر افزایش تنش‌ها در خاورمیانه با شدیدترین ریزش ها مواجه شده است و مجموعا این بازار حدود 2 درصد ارزش خود را در 24 ساعت اخیر از دست داده است؛ همچنین در 24 ساعت گذشته حدود 84 تا 143 هزار معامله گر حدود 1 میلیارد دلار در پوزیشن LONG از دست داده اند.

همچنین بیت‌کوین که تاثیر 60 درصدی بر دیگر رمز ارز‌های بازار دارد حدود 5 درصد از ارزش خود را از دست داده است. به نظر می‌رسد با افزایش تنش‌ها در خاورمیانه این روند ادامه داشته باشد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.